Design tijdschrift
Design tijdschrift
Huis

VH Green

Huis De woning is zowel vlak als stereoscopisch groen, wat een goede leefomgeving creëert voor zowel de bewoners als de stad. In de zonnige Aziatische regio is het gebruik van deze green door Breeze Soleil een zeer effectieve manier van denken. Niet alleen de functie van de parasol in de zomer maar ook bescherming van de privacy, vermijding van straatlawaai en verkoelend effect door automatische irrigatie kan worden bereikt.

Kerk

Mary Help of Christian Church

Kerk Gezien de uitbreiding van de katholieke gemeenschap en het toenemende aantal toeristen op het eiland Samui, Suratthani. Mary Help of Christian Church exterieur werd ontworpen in een gecombineerde vorm van biddende handen, Angle vleugels en de Stralen van de Heilige Geest. Interne ruimte, veiligheid zoals in de moederschoot. Door gebruik te maken van de lange en smalle lichte vide en een grote lichtgewicht isolatie werd een betonnen vleugel gebouwd die door de lichte vide loopt om een schaduw te creëren die met de tijd verandert en toch het interieurcomfort behoudt. Minimaliseer de symbolische versiering en het gebruik van natuurlijk materiaal als nederige gemoedsrust tijdens het bidden.

Woonhuis

Abstract House

Woonhuis De residentie gebruikt een moderne esthetiek met behoud van een centrale binnenplaats, die doet denken aan de traditionele Koeweitse praktijk bij het bouwen van huizen. Hier mag de residentie zowel het verleden als het heden erkennen, zonder te botsen. De waterpartij bij de treden van de hoofdingang veegt naar buiten, het glas van vloer tot plafond helpt de ruimtes meer open te houden, waardoor de gebruikers moeiteloos tussen buiten en binnen kunnen gaan, verleden en heden.

Bank

Shell

Bank De Shell-bank verscheen als een combinatie van contouren van zeeschelpen en modetrends in het imiteren van exoskelettechnologie en 3D-printen. Het doel was om een bank te creëren met het effect van optische illusie. Het moeten de lichte en luchtige meubels zijn die zowel thuis als buitenshuis kunnen worden gebruikt. Om het effect van lichtheid te bereiken werd een web van nylon touwen gebruikt. Zo wordt de hardheid van het karkas gecompenseerd door het weven en de zachtheid van de silhouetlijnen. Een stevige basis onder de hoekdelen van de zitting kan gebruikt worden als bijzettafels en zachte bovenzitjes en kussens maken de compositie af.

Restaurant

Chuans Kitchen II

Restaurant Chuan's Kitchen II, dat zowel het zwarte aardewerk van de Sichuan Yingjing als de gewonnen grondmaterialen uit de metroconstructie als medium neemt, is een experimenteel restaurant dat is gebouwd op het hedendaagse experiment van traditionele volkskunst. Door de grens van materialen te doorbreken en de moderne vorm van traditionele volkskunst te onderzoeken, haalde Infinity Mind de pakkingen eruit die na het bakproces waren weggegooid van Yingjings zwarte aardewerk en gebruikte ze als het belangrijkste decoratie-element in Chuan's Kitchen II.

Fauteuil

Infinity

Fauteuil De belangrijkste nadruk van het ontwerp van de Infinity fauteuil wordt precies op de rugleuning gelegd. Het is de referentie van het oneindigheidssymbool - een omgekeerd cijfer van acht. Het is alsof het van vorm verandert tijdens het draaien, de dynamiek van de lijnen bepaalt en het oneindigheidsteken in verschillende vlakken herschept. De rugleuning wordt samengetrokken door verschillende elastische banden die een externe lus vormen, die ook terugkeert naar de symboliek van de oneindige cyclus van leven en balans. Een extra nadruk wordt gelegd op unieke beensteunen die de zijdelen van de fauteuil stevig vastzetten en ondersteunen, net als klemmen.